KNVB en KNKV gegevens worden doorelkaar gehaald


Zijn er meer mensen die problemen hebben omdat het mailadres geregistreerd staat bij twee sportbonden die gebruik maken van de Sportlink app?

In mijn geval KNKV en KNVB. De contactgegevens worden verwisseld.

Wie heeft een oplossing (en niet zeggen "gebruik twee verschillende mailadressen" want dat is geen oplossing: ik heb maar één mailadres waarmee ik communiceer.


Dat probleem heb ik ook... Ook bij de KNKV en KNVB app. Ik ben ook benieuwd naar een oplossing!

 

Beste Ingrid,

Voor het gemak ga ik er vanuit dat jij een voetballend kind hebt (A) en een korfballend kind (B). Het punt met de Sportlink apps is dat je maar één keer hoeft in te loggen voor alle apps. Dus als je inlogt als kind A in de voetbal.nl app en je gaat daarna naar de korfbal-app dan ben je dus nog steeds ingelogd als kind A, en die korfbalt niet.

Hiervoor werkt Sportlink aan een oplossing. In de tussentijd zul je als je van kind wil wisselen even moeten uitloggen en weer inloggen.

M.v.g.

Peter Spiering

 

Is dit inmiddels gerealiseerd?

Zo ja, dan is het wellicht handig om een topic te sluiten en naar een archief of iets dergelijks te verplaatsen.


Wacht al twee jaar op mijn vraag of de oplossing inmiddels is gerealiseerd.
Zo ja, dan wellicht handig als dit wordt geposted en deze topic wordt gesloten  / gearchiveerd

Connexion ou Inscription pour poster un commentaire