Vrijwilligersmodule


Ik zou persoonlijk ons sportlink abonnement willen uitbreiden met de vrijwilligersmodule. Hoe kan ik het bestuur er van overtuigen dat dit een goede investering zal zijn?

Een proefabonnement aanvragen en zichtbaar maken wat de voordelen zijn is een optie. Als ledenadministrateur begeef ik me dan wel op terrein waar anderen vrijwilligers actief zijn.

We hebben geen vrijwilligerscoördinator, maar wel een coördinator prestatieve teams, een jeugdcoördinator en een coördinator lagere seniorenteams, maar deze personen zijn niet actief in sportlink.

Mogelijk kunnen jullie ervaringen delen hoe dit bij andere verenigingen georganiseerd is en succes heeft opgeleverd?


Wat ik ook zou willen weten is: Bestaat er in de vrijwilligersmodule een mogelijkheid om om vrijwilligers op te nemen die geen bondslid of verenigingslid willen zijn. Leden die bondslid of verenigingslid zijn worden namelijk meegenomen in de jaarlijkse contributierun en enkele van onze vrijwilligers willen wel helpen, maar geen contributienota ontvangen. Wij kennen voor onze vaste medewerkers/vrijwilligers een kortingsregeling, maar daarvan willen deze mensen geen gebruik maken. Ze willen gewoon helemaal geen contributienota ontvangen en ze willen stoppen als dat wel het geval is. Natuurlijk willen wij ze graag behouden en ze daarop opvoeren als vrijwilliger zonder bondslid of verenigingslid te zijn. Kan dat?


1 persoon vindt dit leuk

Beste,

heeft u reeds een antwoord gekregen van sportlink? Mij lijkt het het makkelijkst om iedereen in te schrijven als verenigingslid maar dan ze uit te sluiten van de contributierun. Zo krijgen ze ook geen contributienota.

image


Inloggen of registreren om een reactie te posten