Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Graag al mijn afspraken in eigen agenda bij elkaar.

Nu moet ik meerder apps openen.

Gewoon zoals hij was is prima.

 


1 persoon vindt dit leuk
via een persoonlijke reactie vanuit Sportlink, heb ik begrepen dat de KNVB bepaald welke functionaliteiten er wel of niet in de app terecht komen. Sportlink verwijst dus weer door naar de Bond. En aangezien de Bond hier niet actief lijkt te zijn, wordt het lastig om dit onderwerp goed onder de aandacht te krijgen. Wie weet bij welk onderdeel van de Bond dit thuis hoort?
Ik stel voor om vanuit elk mogelijk lid en vanuit zoveel mogelijk verenigingen dit verzoek aan te kaarten bij de Bond.

 


1 persoon vindt dit leuk
Helemaal eens met de dringende verzoeken om de agenda koppeling zsm weer toe te voegen. Met 2 kinderen bij 2 verenigingen is 't handmatig invoeren veel onnodig werk. Met uiteraard kans op foutjes. Voordeel bij een geautomatiseerde koppeling is dat mutaties ook gelijk goed in de agenda staan. De reden waarom deze functionaliteit eruit gehaald is ontgaat mij volledig. Of het moet zijn reclame inkomsten missen. Maar goed: volgens mij is de KNVB een service-organisatie voor de leden...... :-)

1 persoon vindt dit leuk

Ook in ons gezin is de agendakoppeling naar outlook, google en apple zeer gewenst. Het is ontzettend makkelijk dat je direct in de agenda kunt zien wie wanneer en waar moet voetballen. De navigatiegegevens naar de locatie vanuit de agenda is erg praktisch en ook dat wijzigingen direct in je agenda verwerkt worden. Voor dit gemak en service betaal ik graag jaarlijks een kleine abonnementsvergoeding.


1 persoon vindt dit leuk

Als je nou één functie hebt die terug zou moeten komen is het wel de koppeling met de agenda. Nu moet ik iedere keer óf de voetbal.nl app óók openen om het programma te bekijken, óf alles overtypen. En dan verandert het programma weer zodat dat wat in je agenda staat niet meer klopt.


Graan zo snel mogelijk weer mogelijk maken!!


1 persoon vindt dit leuk
App ziet er mooi uit. Mis alleen de agenda functie, dat is een groot gemis. Grtjs
Ik zie de agenda functie graag z.s.m. terug, ik moet wedstrijden voor meerdere kinderen bijhouden en de app werkt daarvoor te omslachtig voor. Met de agenda functie zag ik alles in één oogopslag, ik heb er zelfs graag de extra kosten voor overnachtingen (indien deze laag blijven natuurlijk)

@ Inge Strijbosch 


dit is goed nieuws helemaal top laat het maar komen liever vandaag nog dan morgen



Ook ik wil graag dat de Apple agenda koppeling terug komt want is gewoon handig mijn zoon en dochter spelen bij 2 verschillende teams het is gewoon een hoop gedoe dus laat het aub snel terug komen het liefst na de eerst volgende update Al vast bedankt
@Inge: ik ben ook heel benieuwd wanneer we deze functie weer kunnen gebruiken! Verder moet het toch even van mij hart: wat is de argumentatie om dit een betaalde koppeling te maken? Ik gebruik al enkele jaren sportlink voor korfbal, ook met agenda koppeling. Die is gratis. De knvb gaat ver boven de korfbal bond uit qua financiën dus ik zie niet waarom dit een betaalde functie moet zijn. En ik mag hopen dat het zeker geen jaarlijks te betalen iets gaat zijn.

Ik ben bestuurslid van een voetbalclub en dus niet gekoppeld aan een team. Het is erg handig voor mij om te weten wanneer mijn eerste elftal moet spelen, aangezien ik en mijn gezin ook andere hobby's hebben die ook gepland moeten worden. Daarom graag een agendakoppeling. 


als dat niet gaat, dan zou ik heel graag een excel file willen kunnen importeren met de basis informatie zoals datum, aanvangstijd en geen logo's e.d. zodat ik die via een omweg alsnog in mijn eigen agenda kan importeren.


Agendabeheer voorkomt veel dubbele afspraken en ge-ren en ge-vlieg.

Ik zou graag de koppeling met de agenda weer terug willen.
De enige functie die ik gebruikte van de app. Zie hem graag terugkeren!
Graag een koppeling mat agenda. Ook de NEVOBO biedt deze mogelijkheid, en zelfs gratis, aan.