Clublogo tonen in Club.Dataservice programma / uitslagen


Om de overzichten programma / uitslagen wat op te leuken zou ik graag de clublogo's toevoegen (zoals ook in de app).

Is het mogelijk om clublogo's toe te voegen aan de modules programma / uitslagen van de Club.Dataservice, of is er een andere manier om clublogo's op te halen


Beste antwoord
Ah, bedoelde je dat? De logo's van andere clubs?
Nee, dat gaat jammer genoeg niet. Het zou overigens wel mooi zijn als dit kon en als je bepaalde (niet-privacy gevoelige) gegevens wel van andere clubs zou mogen ophalen, maar dat is helaas niet gebouwd.

Groeten,
Martin

 


Beste Arjan,

Momenteel hebben wij onze capaciteit nodig voor het omschrijven van het complete ledenadministratiepakket naar HTML (wij gaan afscheid nemen van Java). Dit is ook een langgekoesterde wens bij erg veel verenigingen. Maar dit betekent wel dat alle andere werkzaamheden worden opgeschoven.

Juist om verwachtingen te temperen doen wij dat niet. Excuses voor de typefout.

Is er inmiddels al een manier (gepland) om logo's van andere clubs op te halen middels de clubcode die je bijv. bij de wedstrijd-informatie api meekrijgt? 


zo niet is er misschien ergens een pagina met alle (handbal)clubs van het nhv met hun info en logo die ik zelf kan scrapen zodat ik zelf een api kan bouwen hiervoor?


Nog steeds vreemd dat dit al jarenlang in de handbalNL app zit en voor voetbal wel beschikbaar is maar niet voor andere sporten. 

Wij (handbalvereniging) zouden ook graag de clublogo's van andere clubs kunnen tonen op onze website, zoals dat in de handbal app gebeurt. 


Is er een endpoint om aan de hand van een clubrelatiecode een logo op te halen?

Hi Peter,


Bedankt voor de update, ik begrijp dat de prioriteiten momenteel elders liggen. 


Zijn er inmiddels ook plannen om de community/afnemers op de hoogte te houden van de planning van de ontwikkeling van de Club.DataService? En kunnen we verwachten dat er ook actiever wordt ingegaan door de ontwikkelaars op vragen en problemen die op dit Club.DataService support forum worden gepost? Of is daar elders mogelijkheid toe?

Dit werkt misschien wel voor voetbalclubs, maar niet voor basketball.


Het haalt ook niet de logo's rechtstreeks bij SportLink vandaan.


Alexander is er misschien mee geholpen, wij van de basketball helaas niet ...


Niettemin bedankt voor je antwoord!

Beste Tim,

Dit forum is bedoeld als ontmoetingsplaats voor gebruikers. Als je ons iets wilt vragen is daar het Support Center voor: https://sportlinkservices.freshdesk.com/nl/support/tickets/new

Gebruikers worden op de hoogte gehouden van updates via de release notes. Wij kunnen geen inzage geven in onze agenda. Dit om valse verwachtingen te voorkomen.

Wat Martin zegt, de logo's waar Peter het over heeft staan buiten Sportlink. Misschien dat ik zoiets ook voor de NBB ga maken. Alexander maakt overigens waldric.nl, ook basketbal

Er is een service clublogo ( zie: http://dexels.github.io/navajofeeds-json-parser/article/?clublogo)


Maar die heb zelf nog niet uitgeprobeerd.


Groeten,

Martin

Antwoord
Ah, bedoelde je dat? De logo's van andere clubs?
Nee, dat gaat jammer genoeg niet. Het zou overigens wel mooi zijn als dit kon en als je bepaalde (niet-privacy gevoelige) gegevens wel van andere clubs zou mogen ophalen, maar dat is helaas niet gebouwd.

Groeten,
Martin

 

Aan de ontwikkelaars: zouden jullie een endpoint kunnen openstellen om per clubcode een bijbehorend logo op te halen? 

De logo's zijn al beschikbaar als data (elke club kan z'n eigen logo ophalen via clubgegevens) en op de handbalNL-app zie je bij elke wedstrijd een logo van een club.


Alvast bedankt!

Beste Peter,


Dat is goed om te horen! Wanneer kunnen we dit verwachten en kunnen we ergens een roadmap vinden van wanneer we bepaalde features kunnen verwachten?


Wat wij als club onder andere ook nog missen is een endpoint om wedstrijdwijzigingen weer te geven. 

In de app zie je bij wedstrijden/ uitslagen/ standen wel logo's van de verenigingen staan bij de naam, er is dus wel een feed die de data kan aanleveren :-).
Maar goed, wat niet is kan nog komen, lijkt me niet al te complex

 

Inloggen of registreren om een reactie te posten