Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Hallo Allemaal, 


Zoals jullie afgelopen week hebben kunnen lezen in het nieuwsbericht is de agenda koppeling in de voetbal.nl app weer terug! Het is vanaf nu dus weer mogelijk om de wedstrijden van je eigen team, maar ook van de teams die je volgt, direct over te zetten naar je agenda. Naast de competitiewedstrijden is het ook mogelijk om je vrijwilligerstaken en het trainingsprogramma aan je agenda toe te voegen. Tenminste als de vereniging gebruik maakt van club.vrijwilligers en club.trainingen. 


Wil je het bericht nog een keertje lezen? Het bericht staat op onze website: Nieuwsbericht.  En in het Support Center hebben we uitgelegd hoe je jouw agenda kunt koppelen: Hoe zet ik het programma uit voetbal.nl in mijn agenda?


Veel plezier ermee!


Groet, 

Inge 


Sportlink


1 persoon vindt dit leuk
@Inge: ik ben ook heel benieuwd wanneer we deze functie weer kunnen gebruiken! Verder moet het toch even van mij hart: wat is de argumentatie om dit een betaalde koppeling te maken? Ik gebruik al enkele jaren sportlink voor korfbal, ook met agenda koppeling. Die is gratis. De knvb gaat ver boven de korfbal bond uit qua financiën dus ik zie niet waarom dit een betaalde functie moet zijn. En ik mag hopen dat het zeker geen jaarlijks te betalen iets gaat zijn.
@Inge Strijbosch; Inderdaad goed nieuws! Wanneer kunnen we die update in onze agenda zetten??? :-)

1 persoon vindt dit leuk

@ Inge Strijbosch 


dit is goed nieuws helemaal top laat het maar komen liever vandaag nog dan morgen



Hoi Allemaal,


Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie input! 


We zijn hard bezig om de agendakoppeling te realiseren. Dit was en wordt een betaalde koppeling. Door de veranderingen in voetbal.nl zijn we de agendakoppeling compleet aan het herzien. Inmiddels zijn we zover dat we de koppeling kunnen vrijgeven. Maar weten we ook dat we nog flink wat verbeteringen willen doorvoeren. De koppeling is goed genoeg om nu al beschikbaar te stellen. Daarom bieden we de koppeling binnenkort gratis aan tot het einde van het seizoen. De details over de functionaliteit gaan we communiceren op het moment dat de koppeling beschikbaar komt. 


Dus nog héél even geduld... de koppeling komt er aan.


Groet, 

Inge 


Sportlink


1 persoon vindt dit leuk

tja ik zit alles te lezen en heb er verder weinig aan toe te voegen het is gewoon niet handig dat de koppeling weg is graag zo snel mogelijk terug denk dat jullie dat zelf ook wel hadden kunnen verzinnen neem aan dat jullie wel een beetje kunnen achter halen hoeveel mensen er gebruik van maken vind dit een beetje een domme aktie graag zo snel mogelijk terug in verband met alle bovenstaande redenen

Ook ik wil graag dat de Apple agenda koppeling terug komt want is gewoon handig mijn zoon en dochter spelen bij 2 verschillende teams het is gewoon een hoop gedoe dus laat het aub snel terug komen het liefst na de eerst volgende update Al vast bedankt
Volgens mij al lang voldoende reacties, seizoen is al lang en breed begonnen. Wanneer komt de koppeling terug?

Goedemorgen Sportlink,


Graag zou ik de agenda-koppeling zien terugkeren naar de Wedstrijdzaken/voetbal.nl app. Ik ben namelijk actief als:

- Scheidsrechter veld

- Scheidsrechter Zaal

- Academy-docent Arbitrage Veld

- Alle bijeenkomst t.b.v. het fluiten/docent

Dit is nu dus vooral een administratieve last om op 1 plek dus alle afspraken te beheren.


Kan er aan gegeven worden op wat voor termijn dat mogelijk terugkeert.


Met vriendelijke groeten,

Rick de Bruijn

Ik ben bestuurslid van een voetbalclub en dus niet gekoppeld aan een team. Het is erg handig voor mij om te weten wanneer mijn eerste elftal moet spelen, aangezien ik en mijn gezin ook andere hobby's hebben die ook gepland moeten worden. Daarom graag een agendakoppeling. 


als dat niet gaat, dan zou ik heel graag een excel file willen kunnen importeren met de basis informatie zoals datum, aanvangstijd en geen logo's e.d. zodat ik die via een omweg alsnog in mijn eigen agenda kan importeren.


Agendabeheer voorkomt veel dubbele afspraken en ge-ren en ge-vlieg.

App ziet er mooi uit. Mis alleen de agenda functie, dat is een groot gemis. Grtjs
Ik zie de agenda functie graag z.s.m. terug, ik moet wedstrijden voor meerdere kinderen bijhouden en de app werkt daarvoor te omslachtig voor. Met de agenda functie zag ik alles in één oogopslag, ik heb er zelfs graag de extra kosten voor overnachtingen (indien deze laag blijven natuurlijk)
Tot nu toe is nog niet het verzoek gehonoreerd, dus toch nog een keertje: Zouden jullie weer een link willen maken, zodat de wedstrijden weer in mijn agenda kunnen staan? Alvast bedankt!
Dit gemis s ook bij ons reeds bekend waardoor wij hopen binnenkort weer aan te bieden. Momenteel zijn wij al hard aan de slag om dit te bouwen. Een concreet termijn waarop ook jij als gebruiker de beschikking hebt over de agenda is helaas niet mee te geven. Ik zou dus voor nu willen aangeven dat alle feedback goed binnenkomt en dat wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag zijn gaan. Dit bericht mocht ik ontvangen over de agenda link, dus nog even geduld

3 personen vinden dit leuk
Ik mis het volledige programma van de wedstrijden in onze poule. Zou graag willen zien tegen wie onze concurrenten spelen.