Gebruik van gebruiklokaleteamgegevens


Hoe werkt gebruiklokaleteamgegevens = JA precies?

Ik kan dit nergens terugvinden.


Probleem is dat we op 2 speeldagen teams hebben met dezelfde naam, in een totaaloverzicht van bijvoorbeeld het programma is dit dan onduidelijk.



Een lokaal team is een team dat niet ingeschreven is voor een officiële KNVB competitie (Bondsteam). Deze teams kun je zelf aanmaken in Sportlink, bijvoorbeeld wanneer je een Recreantenelftal hebt dat weleens een oefenwedstrijdje speelt tegen andere teams. Wanneer je 'gebruik lokale teamgegevens op JA hebt staan, dan zijn deze gegevens dus zichtbaar.


Ik ervaar jouw probleem ook, wij hebben veld en zaalvoetbal, en beide teams heten hetzelfde. Het zou handig zijn als er bijvoorbeeld standaar 'Zaal' voor of achter het betreffende team zou staan.


1 persoon vindt dit leuk

Hier zie je bijvoorbeeld 2x EGVV 2. 
Dit komt omdat we op zaterdag en zondag een team EGVV 2 hebben. Het zou dus mooi zijn dat we dit op een of andere manier kunnen aanpassen tot EGVV 2 (zon) en EGVV2 (zat).

image


Je kunt ook gewoon van Teams die wel deelnemen aan de KNVB competitie een lokaal Team maken en deze aan elkaar koppelen. Dus lokaal Team koppelen aan bondsnr van hetzelfde team uitkomend in KNVB verband. Zo kun je ook oefenwedstrijden ingeven.

@roger: Mijn probleem is niet de oefenwedstrijden, maar dat we op 2 speeldagen teams hebben met dezelfde naam, in een totaaloverzicht van bijvoorbeeld het programma is dit dan onduidelijk.

@peter Het zijn in principe dus 2 verschillende teams met dezelfde naam of 1 team dat op meerdere dagen in de week speelt? Evt een afbeelding als voorbeeld mogelijk.
Inloggen of registreren om een reactie te posten