Irritante banners club.website


Op de clubwebsite komen betaalde reclameblokken van Sportlink binnen die geld genereren voor de club. Hoewel ik altijd dacht dat dit KNVB landelijke sponsors waren zie ik enkel engelstalige banners die gaan over bv een kind dag in Amerika. (zie bijlage). Dat slaat dus helemaal nergens op en dient mi geen enkel belang.


Ik krijg geen toelichting hierop vanuit Sportlink en ik denk dus dat deze banners bedoeld zijn om de website onaantrekkelijk te maken en de club dus besluit om af te kopen.


Graag jullie mening als gebruiker van de club.website


Ik kan me helemaal vinden in alle voorgaande reacties. De KNVB-sponsoren die in SportsAds staan heb ik in ieder geval nog nooit voorbij zien komen op onze website. Erg misleidende voorlichting voorafgaand aan het bestellen van het pakket Club.Website.

@Mennosmit

Dat uitschakelen doe je in club.ads

Je ontvangt dan wel een factuur van 150E per seizoen.

Dat is het verdienmodel en wordt je bij de keuze van dergelijke pakketten niet vermeld dat je van die reclamebanners krijgt die je site enorm ontsieren (en overigens totaal geen enkel doel dienen).


Sportlink 'verstopt' zich achter de KNVB die dit verzonnen zou hebben


1 persoon vindt dit leuk

Wij zijn sinds kort overgestapt.
Ook ik krijg nu vragen over de banners.

En ik kan het nergens uitschakelen!


1 persoon vindt dit leuk

Hi Dennie

Bedankt dat je ook ff reageer want ik lijk wel een roepende in de woestijn. Sportlink reageert over het algemeen niet binnen deze community.

Hoewel ik de producten van Sportlink hoog heb staan is dit een complete misser van jewelste.


Ze jagen inderdaad de traffic naar beneden op deze manier. De website ziet er zeer onaantrekkelijk uit en als bezoeker vlucht je snel weg met deze bedel-om-donaties-banners. Slaat helemaal nergens op


Sportlink. Doe er wat aan!



1 persoon vindt dit leuk

En de kermis wordt al completer!

Nu ook een rectangle aan de zijkant van je website die werkelijk nergens op slaat


Hoe onaantrekkelijk wordt je website hierdoor wel niet (zie bijlage) en daar kan maar 1 verklaring voor zijn. Sportlink wil dat je deze onzin afkoopt!


Wij overwegen nu seriues om maar te stoppen met dit product van Sportlink. Jammer hoor.



Inloggen of registreren om een reactie te posten