Vrijwliigersgegevens uit Sportlink niet op de website


Helaas heeft de KNVB gekozen om de vrijwilligersgegevens uit Sportlink (zoals email en telefoonnummer) - die je wel als widget kunt tonen- niet op de website toe te laten.


Je kunt dus simpel de diverse commissies tonen op je website echter zonder contact informatie (wel de foto die men zelf kan uploaden via de Voetbal.nl app


Waarom deze keuze is gemaakt is mij volstrekt onduidelijk maar vind ik ook een groot gebrek aan de Club.website. Want wat heb je aan een website als je daar geen contact informatie kunt tonen?


Ook vrijwilligers kunnen in het kader van de AVG zelf kiezen via de Voetbal.nl app of deze gegevens worden getoond op de website (Normaal, beperkt etc).


Ik hoor graag hoe andere club.website gebruikers hierover denken.


Hier liep ik ook tegenaan. Ik heb nu de contactgegevens bij informatie neergezet bij de commissieleden bij de betreffende commissie in sportlink. Dat wordt wel getoond. Dat lost ook het probleem op dat mensen in meerdere commissies kunnen zitten en dus meerdere mailadressen kunnen gebruiken. (Ik zag dat je opmerking al oud was, maar toch...)

Hi Saskia Mrt de keuze om de contact gegevens op het ‘informatie veld’ in te voeren loop je tegen de AVG aan en kan de persoon dus zijn eigen gegevens niet wijzigen via Voetbal.nl Sportlink vs KNV B moet dit eens opnieuw bekijken maar heeft schijnbaar geen prio. Jammer

Ik voer alleen vereningsmailadressen in of gegevens van mensen die mij toestemming hebben gegeven om hun gegevens te gebruiken. En ze weten me te vinden als ze het aangepast willen hebben. Voor nu moet het maar even zo. 

Inloggen of registreren om een reactie te posten