Kleedkamer planning in Sportlink


De huidige oplossing om kleedkamers in te delen op de teams die wedstrijden spelen is onoverzichtelijk en uiteindelijk onwerkbaar.


Voor onze club zelfs een showstopper om Sportlink verder te gebruiken aangezien het een cruciaal element is, onlosmakelijk verbonden met organisatie rond wedstrijden.


De grafische oplossing die er wel is voor indeling van de velden zou ook prima zijn om de kleedkamerindeling te maken.









Kleedkamerindeling verbeteren levert Sportlink ws geen extra geld op. Ze steken liever tijd in de Club.AVG module die mi volstrekt overbodig is. Als je de de AVG regelhulp invul zie je waar je als club aan moet voldoen en wat je moet verbeteren. Datzelfde werk lost club.AVG niet voor je op

Fully agree, de oplossing die SL heeft is Accomodatieplanning maar die is gericht op de veldindeling. Ook hierbij is het plannen van vriendschappelijke duels maar deels mogelijk. Wedstrijden van de JO8-9-10 worden onjuist weergegeven als 1/2 veld wedstrijden terwijl dit 1/4 veld is. Gebruik je daarnaast niet de website module van sportlink zelf (in ons geval clubassistent) dan in de sync via club.dataservice ook lastig in te richten. Voor bondswedstrijden loopt dit nog wel maar voor vriendschappelijk wedstrijden waar een lokaal team aan gekoppeld is geen optie (bijv. een JO6). Kleedkamerplanning is voor veel verenigingen een erg lastige planning. Er wordt aan alle kanten gewerkt met lockers en ranja op het veld. Een goede tool icm de SL wedstrijdplanning (tijden, velden en scheidsrechters) heb ik nog niet kunnen vinden. Tips zijn welkom.


ps.  Ik heb persoonlijk het idee dat SL niet verder zal investeren in de huidige tool omdat er waarschijnlijk na de zomer een nieuwe volledig webbased versie van SL uitkomt. De oude 'java-tool SL' zal mi enkel bij problemen worden hersteld en er zal geen nieuwe ontwikkeling meer in plaats vinden.

Ook nu er een vernieude versie van Sportlink gaat komen hoor en lees ik weer niets over een een goedwerkende en overzichtelijke kleedkamerindeling. Dit terwijl men meer als een jaar gelden is langs geweest met een demo versie. Daarna niet meer over vernomen.

Het indelen van de klaaedkamer gaat met alle corona beperkingen zo wie zo een uitdaging worden. 


1 persoon vindt dit leuk

Indien men niet wil investeren lijkt me dat redelijk maar communiceer dit dan naar alle leden die op dit item al jaren nu zitten te wachten op die kleedkamer indeling tool .

Inloggen of registreren om een reactie te posten