Club.Trainingen - Aantal trainers registreerbaar op een training
E
Ed Laar
is een onderwerp begonnen
14 dagen geleden
Probleem: Op dit moment is het mogelijk om 2 trainers te registreren op een training. In ons geval geven meer dan 2 trainers een zwemtraining aan dezelfde groep zwemmers op verschillende dagen van een week. Ook het registreren van een extra trainer bv iemand die stage loopt of iemand die tijdens afwezigheid een training doet is nu eigenlijk niet of slecht mogelijk.
Suggestie: Maak het mogelijk om meer dan 2 trainers te registreren op een training met een max. van 4. Alle geregistreerde trainers moeten dezelfde functionaliteiten hebben als het bv gaat over zichtbaarheid van de trainingen en het aan/afmelden van deelnemers aan de training.
Tijdelijke oplossing: Ik heb verschillende trainingen aangemaakt voor verschillende dagen van de week voor dezelfde groep zwemmers en uiteraard daarop de betrokken trainers die die traingen geven geregistreerd. In de naam van de training heb ik de dagen van de week opgenomen. Voorbeeld: NDD-Zwemmen - Baan Geel Ma/Di voor de groep zwemmers in baan Geel met de trainers die op Maandag en Dinsdag training geven en NDD-Zwemmen - Baan Geel Vr voor dezelfde groep zwemmers maar met daarop de trainers die op de vrijdag training geven.
Nadeel tijdelijke oplossing: Veel onnodige en eigenlijk onlogische trainingen in het systeem alleen omdat er te weinig trainers geregistreerd kunnen worden op een training.
Probleem: Op dit moment is het mogelijk om 2 trainers te registreren op een training. In ons geval geven meer dan 2 trainers een zwemtraining aan dezelfde groep zwemmers op verschillende dagen van een week. Ook het registreren van een extra trainer bv iemand die stage loopt of iemand die tijdens afwezigheid een training doet is nu eigenlijk niet of slecht mogelijk.
Suggestie: Maak het mogelijk om meer dan 2 trainers te registreren op een training met een max. van 4. Alle geregistreerde trainers moeten dezelfde functionaliteiten hebben als het bv gaat over zichtbaarheid van de trainingen en het aan/afmelden van deelnemers aan de training.
Tijdelijke oplossing: Ik heb verschillende trainingen aangemaakt voor verschillende dagen van de week voor dezelfde groep zwemmers en uiteraard daarop de betrokken trainers die die traingen geven geregistreerd. In de naam van de training heb ik de dagen van de week opgenomen.
Voorbeeld: NDD-Zwemmen - Baan Geel Ma/Di voor de groep zwemmers in baan Geel met de trainers die op Maandag en Dinsdag training geven en NDD-Zwemmen - Baan Geel Vr voor dezelfde groep zwemmers maar met daarop de trainers die op de vrijdag training geven.
Nadeel tijdelijke oplossing: Veel onnodige en eigenlijk onlogische trainingen in het systeem alleen omdat er te weinig trainers geregistreerd kunnen worden op een training.