Naam spelers van een team afgeschermd


Iedereen kan via de voetbal.nl aangeven hoe zichtbaar en dus hoe vindbaar ze willen zijn. Standaard staat dat dicht zodat je niet zomaar door iedereen gevonden kan worden. Moedig je clubgenoten dus aan informatie te delen, dat maakt de app heel veel leuker. (en ook kunnen ze meedoen aan de man of the match verkiezing) 


Zie hier alle niveau's van zichtbaatheid: 

Zichtbaarheid Voetbal.nl (app & website) / KNVB Wedstrijdzaken app


Tip: Als je je profiel dicht zet ben je niet te vinden maar kan de scheidsrechter wel via zijn app de spelerspascontrole doen. Dus zorg wel dat je een goede foto hebt waar de scheidsrechter je op kan herkennen. 


Persoonlijk vind ik het een goede vooruitgang dat de spelersnamen beschikbaar zijn op de voetbal.nl app. 

Een behoorlijk aantal spelers van mijn team zetten hun status op "afgeschermd" omdat de contactgegevens (= mobiele telefoonnummer en emailadres) ook getoond worden op de app bij de status "normaal" of "beperkt". 

Misschien een idee om bij instellingen een optie toe te voegen waarbij je kan kiezen welke contactinformatie je wilt tonen. Of bij de status "beperkt" de contactgegevens niet meer tonen. 



ik kan mijn zichtbaarheid van mijn foto niet wijzigen in de app. ik kaan ook geen speelster worden van mijn team.

Ik kan ook min zichtbaarheid niet aanpassen in de app. Er staat bij mij geen geen optie bij in persoonsgegevens. 


1 personne aime ça
Ik kan mijn zichtbaarheid niet aanpassen in voetbal.nl app
Ik dus ook niet. Waar moet je dat dan aanpassen????
Hoe kan ik een speler die afgeschermd activeren als ik bij zoeken op naam doe komt hij niet naar voren
Ik kan dat ook niet aanpassen en ook de foto niet kan iemand mij vertellen hoe ik dat wel doe?
Ik kan dat ook niet aanpassen en ook de foto niet kan iemand mij vertellen hoe ik dat wel doe? En ik kan inderdaad ook niet aangeven in welk team ik zit
Hoi

1 personne aime ça
Hoi
Voetbal.nl normaal?
Connexion ou Inscription pour poster un commentaire