Grafisch indelen van kleedkamers

Het is momenteel ondoenlijk om kleedkamers in te delen via Sportlink.

Dit kan/moet beter......

Een grafisch optie zoals bij 'velden indelen' is zeer wenselijk.

Wie heeft ervaring opgebouwd met kleedkamers indelen?

Heb deze vraag enige tijd geleden ook gesteld via de helpdesk. Antwoord was dat de kleedkamers er handmatig achter gezet moesten worden, geen grafische optie.

Tot vorig seizoen hebben we zoals hieronder alles ingedeeld. Alles was gemakkelijk heen en weer te schuiven. Zou zeer wenselijk zijn dat dit wordt toegevoegd in Sportlink!

image

Mee eens, S.V. Nieuwleusen ziet ook graag de getoonde informatie van J. Hembrecht in de SportLink verschijnen..

Mijn informatie -gekregen na een call met de helpdesk- was dat deze wens absoluut op de wensenlijst staat om te realiseren (grafisch indelen zoals bij de velden)

Sterker: Ik heb aangeven dat de huidige manier van kleedkamers indelen -voor ons- een 'show stopper' zou zijn om  Sportlink applicaties te implementeren als totaal oplossing.

Ook hier zitten we met spoed te wachten totdat dit mogelijk is !!

Kan ons niet snel genoeg gaan. Maar ook voor de veldindeling zouden we graag de "eigen" veldbenaming gebruiken, en niet zoals nu veld 1 tot en met 6

@B. Kroezen.

Ook wij hadden historisch de benamingen veld A, B, etc echter hebben dit aangepast naar 1, 2, 3 etc.

Dat was een kleine aanpassing om gebruik te maken van de data cq syndroom te lopen met Sportlink.

De kleedkamer indeling ook grafisch zoals de velden is een absolute 'must have' want nu moeten we eerst weer lijstjes maken voor het overzicht om dat vervolgens in te kloppen uit Sportlink

@Mart de Lange.

Daar heb ik aan zitten denken, Maar wij hebben 6 velden, waarvan 2 pupillenvelden. Deze pupillenvelden worden nu ook gebruikt voor de nieuwe wedstrijdvormen en de normale velden ook voor half veld wedstrijden.

Situatie is dus als volgt

A veld (=1)

B veld (=2) maar kan ook B1 en B2 zijn

C veld (=3) maar kan ook C1 en C2 zijn

D veld (=4)

P1 veld (=5) maar kan ook P1-1 en P1-2 zijn

P2 veld (=6) maar kan ook P2-1 en P2-2 zijn

Als je een oplossing voor me hebt? GRAAG 

@B. Kroezen

In Sportlink maak je de velden aan: 1 (heel veld), 1A (halve veld), 1A-R (rechts - voor kwart veldje), etc

Zie onze veldindeling: https://vvschagen.nl/trainingen/ schematisch weergegeven.

Dat heb ik ook, maar dan kun je toch niet schuiven in de menuoptie Accommodatie bezetting?

Ik sluit me hier bij aan, bij de vorige applicatie beheerder konden de velden indeling zelf aanmaken en grafisch schuiven, dit voorkomt dubbele bezetting, bij foute opdracht werd dit geblokkeerd.

1 persoon vindt dit leuk

Ook al in andere forums geschreven.
Geen goede oplossing in Sportlinkclub om veld- en kleedkamerindeling te gebruiken.

Dit is de reden dat wij geen pakketten aanschafffen, maar blijven werken met mijnclub.nu.
Zij hebben hier wel over nagedacht!

Maar als men van Sportlink alsnog modules in Sportlinkclub gaat maken hiervoor, gaan we over.

1 persoon vindt dit leuk
Aanmelden of registreren om een reactie te posten