Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Ben het eens met alle bovenstaande reacties. Wil graag de koppeling terug, dat maakt het leven een stuk gemakkelijker!


1 persoon vindt dit leuk

Ik zou heel graag de agendakoppeling weer terugzien voor synchronisatie met mijn Gmail agenda. Ik zal vast niet uniek zijn met meerdere kinderen die sporten, tevens verschillende sporten. Dan is integratie in mijn agenda de enige mogelijkheid om over teams en sporten heen mijn zaterdag te kunnen managen... Korfbal gebruikt ook Sportlinked, daar gaat dat heel eenvoudig met een export van een linkje die je aan de agenda koppelt. Werkt helemaal top EN helemaal gratis. Ik verwacht dan ook dat dit voor voetbal.nl ook eindelijk de voorheen buitensporig hoge en onnodige kosten elimineert.


2 personen vinden dit leuk

De link gaf gelijk overzicht van alle bekende wedstrijden met de nodige informatie zoals adres van waar de wedstrijd plaats vond. Nu kan je de info wel vinden, maar moet je toch dit weer handmatig in je agenda zetten.

Dus ... graag terug de wedstrijdkalender.

Alvast bedankt


2 personen vinden dit leuk

Kan me alleen maar aansluiten bij de andere "klagers". De agenda koppeling was nou net het meest waardevolle in de hele app. Had er zelfs geld voor over om die te gebruiken. Beetje vreemd om die "te heroverwegen". Snel terug dus! 


2 personen vinden dit leuk

Graag de agenda koppeling invoeren. Ook voor de Apple agenda. Nu kost het gewoon veel tijd om alles over te gaan typen, vooral handig bij een gezamelijke agenda dat alles in je agenda terug te vinden is. Bij de koppeling ook graag laten zien of je thuis of uit speelt. Tevens ook de locatie mee laten exporten. Uiteraard dienen de datum en speeltijden meegenomen worden.


2 personen vinden dit leuk

Ik gebruik zelf niet de voetbal- maar de knkv-app. De agendakoppeling die ik eerder met een URL op mijn PC importeerde staat nu ook in mijn agenda. Alleen niet onder mijn account "aahouwaart@gmail.com" onder de naam "https://data.sportlink..." maar onder het accountant van mijn echtgenote "aphouwaart@gmail.com" en gewoon onder de naam "Calendar". De agendakoppeling is dus wel beschikbaar en hij  werkt in ieder geval ook nog en daar gaat het om. Bedankt  voor deze agendakoppeling.


1 persoon vindt dit leuk
Zoals veel mensen hier al aangegeven hebben is het een groot gemis om de afspraken niet te kunnen importeren in je eigen agenda. Importeren of abboneren.

2 personen vinden dit leuk
Onvoorstelbaar dat de agendakoppeling is verdwenen. Er zit nu van alles in dat je prima kunnen missen. De agenda-import dan weglaten is als 'auto heeft gordijntjes gekregen maar of we er wielen onder zetten weten we nog niet'. Vond het top dat ik met een paar klikken zowel alles van mijzelf (trainer) als van mijn zoons team in mijn iPhone agenda had. Zag ik meteen de doublures. Was genoeg, niks meer aan doen... Verbeteren? Maak het dan gratis. Basisfunctionaliteit! Vergeet dan niet dat sommigen meer teams moeten importeren. Mij part kun je die dan bijkopen. Of als je dan toch geld wilt verdienen met de app laat me dan de advertenties afkopen. Die zitten me enkel in de weg. Direct herstellen aub!

3 personen vinden dit leuk

het ontbreken van de agenda import naar onze Google agenda, is een enorm gemis voor ons als gezin. Zoals menig gezin moeten ook wij veel plannen en is het automatisch zichtbaar worden van de voetbalwedstrijden heel praktisch tijdens deze planningen. Zeker gezien het feit dat de functionaliteit oorspronkelijk wel in de app zat, is dit een flinke stap terug. De spelers uit mijn voetbalteam zijn ook al enige tijd op zoek naar deze functionaliteit.


Bij een moderne app als voetbal.nl is juist deze functionaliteit van toegevoegde waarde. Ik probeer me zo voor te stellen hoe gezinnen met meerdere voetballende kinderen, en mogelijk een voetballende ouder, al de wedstrijdschema's in hun digitale agenda plaatsen. Als dat allemaal met de hand gebeurt, is men wel even bezig.


Dus Sportlink, zet dit item op jullie eerste sprint en rol hem zo snel mogelijk uit en maak daarmee heel veel gebruikers blij!


2 personen vinden dit leuk
Doodzonde dat de koppeling met agenda er uit is gehaald. Graag weer terug invoeren

 


2 personen vinden dit leuk

Het is erg jammer , bijna onbegrijpelijk :-! dat de koppeling weg is. Verschillende redenen om de koppeling zsm toe te voegen. Stel je hebt meerdere kinderen die voetballen maar zoals zeer waarschijnlijk het geval is in verschillende teams zitten. Met de agenda koppeling heb je van de verschillende teams in jou agenda 1 overzicht van de verschillende wedstrijden.  Een andere reden, sportlink realiseert zeer handige(!!) apps voor meerdere verschillende sportbonden. Zo maak ik naast de voetbal app ook gebruik van de KNZB app voor waterpolo wedstrijden. Ook die is vernieuwd, maar daar is de koppeling naar de wedstrijden in gehandhaafd. Het lijkt mij dat voor de voetbal app dus ook, relatief eenvoudig, te realiseren is.

Resumé : Graag zsm de agenda koppeling weer beschikbaar in de voetbal app, dan is het wat bij betreft helemaal top. Alvast bedankt.   


3 personen vinden dit leuk

De reden om de vorige app te downloaden was voor mij de agenda functie, werkte prima, was er erg blij mee. Nu heb ik twee apps met dezelfde functies echter zonder agenda, voegt dus niet zoveel toe zonder voor mij. Zie de agenda functie graag terug, mijn dank is groot!


2 personen vinden dit leuk
De mogelijkheid om team programma's te koppelen aan je agenda was voor mij één van de meest handige functies van de oude app. Ik kan, redenerend vanuit de app gebruiker, geen argumenten bedenken om dit niet te willen realiseren in een nieuwe, verbeterde app. Wat heeft bij de heroverweging de doorslag gegeven om de koppeling niet door te voeren?

3 personen vinden dit leuk

 @Sportlink, kunnen jullie een reactie geven op dit onderwerp? mogen we verwachten dat deze functionaliteit snel toegevoegd gaat worden?


2 personen vinden dit leuk
De agendafunctie was een van de redenen waarom ik de afgelopen jaren juist de voetbal.nl app gebruikte. Heel graag terugplaatsen, want hoe makkelijk dat je gelijk in je agenda ziet wanneer je waar moet spelen. Eén van de beste features is nu verdwenen. Waarom?

Hoop dat het snel weer wordt teruggeplaatst!

 


2 personen vinden dit leuk