Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Ik zie heel graag de agenda koppelling terug in de app, dat is het enige wat ik echt mis. Verder heb ik geen klachten over de app

2 personen vinden dit leuk
De agenda-koppeling was voor mij dé toegevoegde waarde van de app. Vooral als er kinderen verschillende sporten beoefenen is mijn eigen agenda de plaats waar alles in een (1) overzicht samen komt! Graag weer toevoegen dus...

2 personen vinden dit leuk

Koppeling met agenda was heel handig. Graag weer zsm toevoegen, want ik mis nu de wedstrijden in mijn agenda. Moet nu alles overnemen uit app en het is handiger als het automatisch in je app komt te staan. 


2 personen vinden dit leuk

Het meest handige aan de voetbal app was juist de koppeling met de agenda. Ik hoop echt dat deze snel terugkomt.


2 personen vinden dit leuk
De agendakoppeling missen we heel erg. Nu steeds alles overtikken, dat is een grote stap terug. Please?

2 personen vinden dit leuk
De koppeling met de agenda vond ik bijzonder prettig. Ik heb 2 zoons die spelen dus ben lang bezig om alle administratie in de agenda te krijgen. Dit komt ook omdat je alles letterlijk moet overtypen. Je kunt niks kopiëren. Dat is bij het gebruik van een digitale agenda echt een gebrek. Hopelijk komt de koppeling snel terug!

3 personen vinden dit leuk

De koppeling met een agenda was DE reden om de app te gebruiken.

Wonderlijke keuze om daar pas later weer mee te komen.


3 personen vinden dit leuk
Dat was eigenlijk het grootste gebruiksgemak: de koppeling met agenda. Geen probleem om daar een acceptabele vergoeding voor te betalen. Snel terug graag!

2 personen vinden dit leuk

@Inge Strijbosch 20 dagen geleden vraag je welke mogelijkheden je graag terug wilt zien in de agenda koppeling, tussentijds is er nergens gereageerd door u als persoon. De wens van bijna alle personen is duidelijk, enige reactie is dus gewenst. Ik zit nu met twee dezelfde apps die niets toevoegen en het seizoen is al begonnen, dus graag snel duidelijkheid en actie. Daaraan gekoppeld ook graag welke actie er wordt uitgevoerd en hoeveel tijd daar overheen gaat. Ik heb me immers niet voor niets geregistreerd hoop ik?


1 persoon vindt dit leuk

ik ontvang ook graag een status update. Ik heb inmiddels ook met Sportlink gebeld maar ook daar kreeg ik geen duidelijke en inhoudelijke reactie. Zij geven aan dat ze alle verzoeken inventariseren en op basis daarvan bepalen wat wel of niet toegevoegd wordt aan de app. Een duidelijk gevalletje dat de persoon aan de telefoon geen idee had of dit verzoek uberhaubt opgepakt gaat worden. Een beetje moderne en professionele softwarebouwer reageert in ieder geval naar zijn gebruikers en stuurt ze niet met een kluitje in het bos.

@Sportlink, een inhoudelijke reactie wordt zeer gewenst!!


2 personen vinden dit leuk

Zou de starter van deze vraag (Inge Strijbosch) even een statusupdate willen geven? Ik heb drie kinderen die op zaterdag voetballen en de agendakoppeling was erg handig om de zaterdag een beetje handig te plannen. Ik zit nu de wedstrijden handmatig over te nemen vanuit de WhatsApp groepen en KNVB app wat erg omslachtig is allemaal...


3 personen vinden dit leuk
Graag de push functie naar agenda weer toevoegen. Praktischer om overzicht over 4 voetballende kids te houden. Zo snel mogelijk weer activeren ter verbetering van de gebruikers ervaring rond planning. Voor de rest een mooie App met leuke funcriminaliteit.

3 personen vinden dit leuk
Ik zou heel graag de koppeling met de agenda terug willen zoals die er was. Vond het uitermate makkelijk om ook zo in 1 oogopslag te zijn of we moeten voetballen of niet.

3 personen vinden dit leuk

Is er inmiddels al duidelijk of er genoeg geklaagd/ gevraagd is om dit weer in te voeren? En zo ja, wanneer kunnen we deze functie in de app verwachten?


Aangezien voor de meesten het seizoen inmiddels wel begonnen is..


4 personen vinden dit leuk
Vooralsnog vind ik de nieuwe app een achteruitgang t.o.v de vorige. Geen agendakoppeling meer en automatisch inloggen.

2 personen vinden dit leuk