Dezelfde vraag als alle mensen hiervoor: graag de agenda functionaliteit terug. Ik heb er voor betaald toen ik een Android telefoon had. Toen ik over ging op iPhone, moest ik het wéér voor betalen. Ik vind het echt niet meer van deze tijd om daar geld voor te vragen.
En toen ineens was de functionaliteit weg, zonder enige melding of communicatie daarover... dat was wel netjes geweest.
Dus heel graag de agenda functionaliteit weer terug en nu geen geld meer voor vragen he! :-)
Wat ontzettend zonde!!! Met drie voetballende kinderen en een voetbalman was dit de ideale functie. Nu ben ik uren bezig met uitzoeken wie wanneer balt en dit inde agenda zetten. Dus graag direct weer activeren!!!
Is er inmiddels al duidelijk of er genoeg geklaagd/ gevraagd is om dit weer in te voeren? En zo ja, wanneer kunnen we deze functie in de app verwachten?
Aangezien voor de meesten het seizoen inmiddels wel begonnen is..
Zou de starter van deze vraag (Inge Strijbosch) even een statusupdate willen geven? Ik heb drie kinderen die op zaterdag voetballen en de agendakoppeling was erg handig om de zaterdag een beetje handig te plannen. Ik zit nu de wedstrijden handmatig over te nemen vanuit de WhatsApp groepen en KNVB app wat erg omslachtig is allemaal...
ik ontvang ook graag een status update. Ik heb inmiddels ook met Sportlink gebeld maar ook daar kreeg ik geen duidelijke en inhoudelijke reactie. Zij geven aan dat ze alle verzoeken inventariseren en op basis daarvan bepalen wat wel of niet toegevoegd wordt aan de app. Een duidelijk gevalletje dat de persoon aan de telefoon geen idee had of dit verzoek uberhaubt opgepakt gaat worden. Een beetje moderne en professionele softwarebouwer reageert in ieder geval naar zijn gebruikers en stuurt ze niet met een kluitje in het bos.
@Sportlink, een inhoudelijke reactie wordt zeer gewenst!!
Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter.