Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Wat ontzettend zonde!!! Met drie voetballende kinderen en een voetbalman was dit de ideale functie. Nu ben ik uren bezig met uitzoeken wie wanneer balt en dit inde agenda zetten. Dus graag direct weer activeren!!!


3 personen vinden dit leuk
Kunt u alstublieft de agenda functie terugzetten.. Alles was overzichtelijk in mijn agenda.. Nu moet ik net als de mensen hierboven constant switchen tussen de clubs.. Erg onhandug!

3 personen vinden dit leuk

Dezelfde vraag als alle mensen hiervoor: graag de agenda functionaliteit terug. Ik heb er voor betaald toen ik een Android telefoon had. Toen ik over ging op iPhone, moest ik het wéér voor betalen. Ik vind het echt niet meer van deze tijd om daar geld voor te vragen. 

En toen ineens was de functionaliteit weg, zonder enige melding of communicatie daarover... dat was wel netjes geweest.


Dus heel graag de agenda functionaliteit weer terug en nu geen geld meer voor vragen he! :-)


2 personen vinden dit leuk
Graag weer terug zoals het vroeger was. Dus de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook of Google agenda. Echt heel erg vervelend dat dit nu niet meer werkt.

2 personen vinden dit leuk
Wij ook!

2 personen vinden dit leuk
Ik zou ook graag de link terug willen. Net als de rest van mijn team

2 personen vinden dit leuk
Heel graag en heel snel de agenda koppeling terug. Echt onmisbaar in deze tijd voor een druk gezin met veel voetballers!!! Alvast enorm bedankt! Martine

2 personen vinden dit leuk
Ik wil heel graag de agendakoppeling terug! Erg vervelend dat deze weg is!

2 personen vinden dit leuk
Vroeger konden mijn man en ik beide inloggen op t zelfde account. Nu wordt ik er steeds afgegooid en krijg dan ook geen push berichten meer als mijn man zich heeft ingelogd.

2 personen vinden dit leuk
De agendafunctie was een van de redenen waarom ik de afgelopen jaren juist de voetbal.nl app gebruikte. Heel graag terugplaatsen, want hoe makkelijk dat je gelijk in je agenda ziet wanneer je waar moet spelen. Eén van de beste features is nu verdwenen. Waarom?

Hoop dat het snel weer wordt teruggeplaatst!

 


2 personen vinden dit leuk

 @Sportlink, kunnen jullie een reactie geven op dit onderwerp? mogen we verwachten dat deze functionaliteit snel toegevoegd gaat worden?


2 personen vinden dit leuk
De mogelijkheid om team programma's te koppelen aan je agenda was voor mij één van de meest handige functies van de oude app. Ik kan, redenerend vanuit de app gebruiker, geen argumenten bedenken om dit niet te willen realiseren in een nieuwe, verbeterde app. Wat heeft bij de heroverweging de doorslag gegeven om de koppeling niet door te voeren?

3 personen vinden dit leuk

De reden om de vorige app te downloaden was voor mij de agenda functie, werkte prima, was er erg blij mee. Nu heb ik twee apps met dezelfde functies echter zonder agenda, voegt dus niet zoveel toe zonder voor mij. Zie de agenda functie graag terug, mijn dank is groot!


2 personen vinden dit leuk

Het is erg jammer , bijna onbegrijpelijk :-! dat de koppeling weg is. Verschillende redenen om de koppeling zsm toe te voegen. Stel je hebt meerdere kinderen die voetballen maar zoals zeer waarschijnlijk het geval is in verschillende teams zitten. Met de agenda koppeling heb je van de verschillende teams in jou agenda 1 overzicht van de verschillende wedstrijden.  Een andere reden, sportlink realiseert zeer handige(!!) apps voor meerdere verschillende sportbonden. Zo maak ik naast de voetbal app ook gebruik van de KNZB app voor waterpolo wedstrijden. Ook die is vernieuwd, maar daar is de koppeling naar de wedstrijden in gehandhaafd. Het lijkt mij dat voor de voetbal app dus ook, relatief eenvoudig, te realiseren is.

Resumé : Graag zsm de agenda koppeling weer beschikbaar in de voetbal app, dan is het wat bij betreft helemaal top. Alvast bedankt.   


3 personen vinden dit leuk
Doodzonde dat de koppeling met agenda er uit is gehaald. Graag weer terug invoeren

 


2 personen vinden dit leuk