@Inge Strijbosch 20 dagen geleden vraag je welke mogelijkheden je graag terug wilt zien in de agenda koppeling, tussentijds is er nergens gereageerd door u als persoon. De wens van bijna alle personen is duidelijk, enige reactie is dus gewenst. Ik zit nu met twee dezelfde apps die niets toevoegen en het seizoen is al begonnen, dus graag snel duidelijkheid en actie. Daaraan gekoppeld ook graag welke actie er wordt uitgevoerd en hoeveel tijd daar overheen gaat. Ik heb me immers niet voor niets geregistreerd hoop ik?
De koppeling met een agenda was DE reden om de app te gebruiken.
Wonderlijke keuze om daar pas later weer mee te komen.
Het meest handige aan de voetbal app was juist de koppeling met de agenda. Ik hoop echt dat deze snel terugkomt.
Koppeling met agenda was heel handig. Graag weer zsm toevoegen, want ik mis nu de wedstrijden in mijn agenda. Moet nu alles overnemen uit app en het is handiger als het automatisch in je app komt te staan.
Als je nou één functie hebt die terug zou moeten komen is het wel de koppeling met de agenda. Nu moet ik iedere keer óf de voetbal.nl app óók openen om het programma te bekijken, óf alles overtypen. En dan verandert het programma weer zodat dat wat in je agenda staat niet meer klopt.
Graan zo snel mogelijk weer mogelijk maken!!
Graag al mijn afspraken in eigen agenda bij elkaar.
Nu moet ik meerder apps openen.
Gewoon zoals hij was is prima.
Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter.