@Inge, het is mij inmiddels gelukt na een aantal trucs die ik liever gewoon niet uitvoer. Maar goed, zal toch er voor moeten zorgen dat we de ledenadministratie actueel kunnen houden.
Aan de overige topiclezers. Na mijn contact met de servicedesk van Sportlink kreeg ik de volgende reactie. Laten we hopen dat dit 'cloudbased' platform er snel komt.
Beste Diana,
Bedankt voor je feedback. Wij zijn inmiddels bezig met een cloud-oplossing. Nog heel even je geduld hiervoor.
Van die cloud-based oplossing is mij verteld dat er hard aan gewerkt wordt en ergens in 2021 beschikbaar zou moeten komen. We wachten allen met smart denk ik.......
Hoi Allen,
Zoals jullie allemaal weten zijn we bezig met de nieuwe versie van Sportlink Club. En uiteraard zeer terecht zijn jullie nieuwsgierig wat de laatste status is. Naast de vele reacties hier op het forum krijgen we ook via andere wegen diverse vragen. Dus hebben we één pagina gemaakt en hierop de belangrijkste vragen gebundeld. Natuurlijk vinden jullie hier ook de antwoorden op deze vragen ;-)
Mocht je de nieuwsbrief niet gelezen hebben of de pagina nog niet gezien hebben: Het nieuwe Sportlink Club
Heb je de pagina gelezen? Meld je dan vooral ook aan voor de gebruikersgroep.
Groet,
Inge
Wij gebruiken Sportlink in onze vereniging heel breed: alle bestuurs- en commissieleden hebben minimaal leesrechten om snel even iets op te kunnen zoeken. Ik krijg aan nieuwe (jonge) vrijwilligers echt steeds lastiger uitgelegd hoe ze in Sportlink kunnen komen. Java (RE) heeft echt niemand meer op z'n pc staan, dus ik houd nu echt installatie-sessies om nieuwe vrijwilligers op Sportlink te krijgen. Regelmatig zijn ze begonnen met klikken op www.sportlink.nl (Start Sportlink) en bellen me dan dat de site het niet doet of zelfs een virus bevat: ze klikken en verwachten een online portal, maar in plaats daarvan wordt er een bestand gedownload dat door Windows als 'gevaarlijk' wordt aangemerkt.
Dit kan echt niet meer!! Wanneer kunnen we een overgang naar een volledige webbases omgeving verwachten? Bij voorkeur responsive, want ik heb ook steeds meer vrijwilligers zonder pc/laptop, maar alleen met smartphone of tablet!!