json of xml resultaat met


Als ik dmv een willekeurige "call" <div data-article="blablabla"...

 data ophaal, bakte de feed-0.0.1.js er een pakketje html van. Daar mag je middels een eigen css wat aan fabrieken, maar de data is - althans voor mij - niet te manipuleren. Vanzelfsprekend komt het niet Is er een techneut in de zaal die mij kan vertellen hoe ik de binnenkomende 'steam' kan opvangen? Ik bedoel dus de data die door het javascript gegenereerd wordt:


<div data-article="programma" data-param-gebruiklokaleteamgegevens="NEE" data-param-eigenwedstrijden="NEE" data-param-thuis="JA" data-param-uit="JA" data-format-wedstrijddatum="DD-MM-YYYY" data-fields="wedstrijddatum,wedstrijdnummer,thuisteam,uitteam,competitiesoort,aanvangstijd,status,scheidsrechter"><table class="article programma"><thead><tr><th> etc etc etc



 The JSON format is syntactically identical to the code for creating JavaScript objects. Because of this similarity, instead of using a parser

https://www.welookups.com/json/json_intro.html

Hi ledenadmin quick 1980,


Hiervoor is wat programmeerkennis vereist. Middels de jQuery feed library wordt er aan de hand van een aantal parameters automatisch data opgehaald en weergegeven in een tabel. Wil je deze data voordat deze wordt weergegeven manipuleren, dan zul je zelf aan de slag moeten.


Om de data te manipuleren zul je zelf een fetch call moeten doen naar het desbetreffende API-endpoint met de programmeertaal van je keuze. In de documentatie kun je lezen in welke vorm je de data terug kunt verwachten. Deze data is in json formaat en dus gemakkelijk te manipuleren in je code. Als je data eenmaal hebt zoals je wilt kun je deze gebruiken om zelf je gewenste html mee op te bouwen.


Succes!

Dank, maar je antwoordt op een vraag van meer dan een jaar geleden. Had het probleem al gefikst.

Helaas niet meer van toepassing omdat we gestopt zijn met dataservices. Is wat prijzig...

Inloggen of registreren om een reactie te posten