manager-scheidsrechter-coach aanduiden in account

Hoe kan ik  bepaalde bondsleden aanduiden als

coach

manager

scheidsrechter

Ik zou dat in de account van deze personen willen aanduiden. 

met sportieve groeten, 

Charlotte

Rugnummer is inderdaad gelinkt aan het team waar de speler in speelt en niet aan de speler. Misschien niet echt logisch, maar voorlopig is het zo. Ik stel de vraag.

Voor de scheidsrechters heeft Renaud het bij het juiste eind. De bond duidt de nationale, theoretische en clubscheidsrechters aan (die een examen hebben afgelegd die niet nationaal is).

Niets belet je om eigen clubfuncties aan te maken en die toe te wijzen aan leden.

OPGELET! Als je verder wilt werken met Twizzit, dan begrijp ik niet waarom je dit allemaal wil doen in Sportlink Club ...

Ik refereerde to teams for the mgr/coach functie dat sommige zullen hebben in teams. Daarom volgens mij gaat jij dit moeten daar aanduiden  

wat betreft scheidsrechters - vind je dat in de diploma of bonds functie zoals ik het beschreef 

rugnummers vraag had ik niet gezien en weet ik ook niet omnidelijk de aantwoord - ik zoek het op

Volgens mij heeft dit niets ta maken  met "TEAMS". 

Ik wens een scheidsrechter die zijn E-learninhg heeft behaald , of meer, aanduiden

Ik wens bepaalde bondsleden (vooral niet-spelende leden) een aanduiding ,zoals scheidsrechter of manager , aan te geven in hun account . Zodanig dat je ook weet waarom deze persoon "bondslid" is . 

Hetzefde geldt voor de rugnummers. 

Ik begrijp niet waarom we moeten wachten tot dat we de teams kunnen invullen. 

Een rugnummer heeft niets te maken met een team . 

mvg

Charlotte

hello 

dit zal volgens mij pas kunnen gebeuren vanaf 15 juli wanneer wij kunnen beginnen met het invullen van de teams

Here is de link daarover 

https://support.sportlink.nl/nl/support/solutions/articles/9000062684-bondsdeelnemers

wat betreft schedisrechter is dat automatische door de bond toegevoegd 

Nationaal bij de tab bondsfunctie 

Theoretische scheids bij de diplomas tab 

zie screenshot 

Benoit kun jij dit bevestigen ?

Tx renaud 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten