IDEAL betalen optie mail en voetbal.nl app


De contributiemodule nog krachtiger en volwaardiger worden wanneer het mogelijk wordt dat per e-mail en/of voetbal.nl app verzonden bank/kas betalingen, herinnering en aanmaningen via een IDEAL betaaloptie direct via een keuze uit internetbankieren en mobielbankier betaald kunnen worden.


Dat maakt de betaling van (achterstallige) factuur laagdrempeliger.


Is er enig zicht op de mogelijkheid van het versturen van de Ideal betaaloptie of het versturen van een betaalverzoek?

Ben ook heel benieuwd of en wanneer dit mogelijk gaat worden! Zou ideal/betaalverzoek graag  zo snel mogelijk gebruiken om contributie e.d. te innen.

Wij zouden hier ook wel mee aan de slag willen.

Horen graag wat de voortgang hiervan is.

Wij zouden dit als vereniging ook graag willen zien als mogelijkheid.

Zou fijn zijn wanneer vanuit Sportlink ook reactie gegeven wordt op topics zoals deze en aan verwachtingsmanagement doet.

Als gebruiker, indiener en ondersteuner van een topic heb je geen enkel idee of het door Sportlink wordt gelezen of er wat mee wordt gedaan.

Lijkt me wel van belang wil je een community wat levendig houden.


Behalve dat het een bron is voor nieuwe ideeën kan het ook support ontlasten doordat gebruikers elkaar gaan ondersteunen in gebruik via een community.

 

Dag Lambert, geheel met je eens. Meest ergerlijke is dat je geen antwoord krijgt of, zoals je zelf al schrijft, aan verwachtingsmanagement wordt gedaan. Heb zelf nog een soortgelijke vraag uitstaan. Ook geen antwoord.  Zit kennelijk geen verdienmodel voor SL onder.

Het antwoord heeft helaas even op zich moeten wachten, maar ik heb gelukkig wel goed nieuws voor jullie. Het wordt straks inderdaad mogelijk om de contributie o.a. via Ideal te innen. Momenteel wordt deze functionaliteit door een aantal verenigingen getest. Zodra de testfase afgerond is zullen we de boel in gang zetten zodat alle verenigingen hiervan gebruik kunnen gaan maken. 


Hou de nieuwsupdate dus goed in de gaten de komende tijd :-) 


Wat is de stand van zaken

Hoi Gert, 


Zodra hierover nieuws is zullen wij dit communiceren via onze nieuwsbrief. 

De functionaliteit wordt momenteel namelijk nog uitvoerig door een aantal verenigingen uitvoerig getest. Als er meer nieuws is delen we dit uiteraard met jullie. 


Groetjes, 

Inge 





is er inmiddels als meer duidelijkheid over de iDEAL optie, wij krijgen inmiddels ook steeds meer leden die dit als ideale oplossing zien

Medewerkers van de servicedesk,

Wat is de stand van zaken?


Met vriendelijke groet,

Herman

Is er enig zicht op de mogelijkheid van het versturen van de Ideal betaaloptie of het versturen van een betaalverzoek?

We zijn in voorbereiding van het nieuwe seizoen en willen graag weten of we het aankomend seizoen met deze optie rekening moeten/kunnen houden.

INGE: a.u.b. snelle reactie.

Erg jammer dat het vanuit Sportlink zo stil blijft op dit forum en ook niets wordt gedaan met de status van het topic.

In de nieuwsbrieven heb ik nog niets gelezen. 
Ik ben wel benieuwd welke vooruitgang is geboekt sinds 8 -9 maanden geleden.


Misschien is het ook wel mogelijk om als vereniging zelf een mollie contract af te sluiten en de betaallink daarvan te integreren in de website van de vereniging  en als link in de factuurteksten opnemen.

Mooiste is natuurlijk wel dat het ook in de voetbal.nl app wordt geïntegreerd en leden / ouders/verzorgers daar inzicht hebben in hun facturen en ook vanuit die app kunnen betalen.
Ik betwijfel of de bonden daar focus op en belang bij hebben.

Inloggen of registreren om een reactie te posten