IDEAL betalen optie mail en voetbal.nl app


De contributiemodule nog krachtiger en volwaardiger worden wanneer het mogelijk wordt dat per e-mail en/of voetbal.nl app verzonden bank/kas betalingen, herinnering en aanmaningen via een IDEAL betaaloptie direct via een keuze uit internetbankieren en mobielbankier betaald kunnen worden.


Dat maakt de betaling van (achterstallige) factuur laagdrempeliger.


Dag Lambert, Dit is inderdaad een mooie functionele aanvulling. Hoop dat SL snel enige reactie geeft.

Goedemorgen allemaal, 


Ik snap dat jullie allemaal zitten te springen om een reactie en dat vind ik ook zeer begrijpelijk. 

Echter zijn wij de mogelijkheden om met Mollie betalingen te kunnen doen nog uitgebreid aan het testen met diverse verenigingen in Nederland en Belgie. 

Uit de testen blijkt dat er nog een aantal kleine foutjes zitten, deze willen we uiteraard eerst opgelost hebben voordat we de mogelijkheid om te kunnen betalen met Mollie voor jullie beschikbaar stellen. Het gaat tenslotte wel om geld. 


Daarnaast willen ook wij graag dat het vanuit de voetbal.nl app mogelijk gaat worden om met Mollie te betalen. Dit zal op termijn ook gerealiseerd worden. 


Ik vind het zeer begrijpelijk dat jullie het lang vinden duren. Dat vind ik namelijk ook ;-) Maar wij doen echt ons uiterste best.


Groetjes, 

Inge

Fijn dat je reageert Inge.
Ik hoop dat er spoedig een release is en aan welke termijn waarbinnen Mollie ook in de voetbal.nl beschikbaar komt kunnen we denken?

Inloggen of registreren om een reactie te posten