De planning

Hoe ziet de planning eruit van het migreren van de website?

We zorgen ervoor dat jullie altijd goed geïnformeerd worden over de veranderingen via de mail. Daarnaast kunnen jullie op dit forum ook de meest recente informatie lezen.

In november/december gaan we van start met het migreren van de website. Dit zal niet voor iedereen tegelijk zijn. Wanneer het exacte moment is, ontvangen jullie via de e-mail. Iedereen krijgt 24 uur van te voren een persoonlijk bericht waarin het exacte moment staat. Na het afronden ontvangen jullie ook weer een bericht van ons.

Wellicht zaak rekening te houden dat ook ITers bij een sportclub vaak vrijwilligers zijn, dus is 24 uur vooraf wellicht aan de krappe kant. Zo weet ik zelf dat ik in het weekend prima in staat ben mijn privé mail bij te houden, maar kan ik daar door de week lang niet altijd voor in staan. Ben zelf project manager en in zulke gevallen spreek ik altijd een window af waarin een 24 uur aankndoging zit. Dus geven wij 1 week voor af het window aan en sturen we 24 uur van het uur U de definitieve aankondiging. Hierdoor is iedereen alert op het feit dat de melding gaat komen.

Wij noemen dit de DHL methode...... ver vooraf hoor je op welke dag het aankomt en 1 dag vooraf hoor je in welke tijdsbestek het komt en dan op de dag zelf hoor je hoe laat precies.

Is er al iets meer bekend over de planning? Ik had begrepen november/december maar het is inmiddels eind januari?

Inloggen of registreren om een reactie te posten