Club.Toernooien

Na de mailing van Sportlink (9 december) ben ik direct aan de slag te gaan met Club.Toernooien, wordt namelijk voor heel 2021 gratis aangeboden.

Da's mooi natuurlijk. Een kadootje noemt Sportlink het zelfs

Let wel op dat je uiterlijk eind maart 2021 wel moet opzeggen anders zit je er een jaar extra aan vast. Dit keer wel tegen betaling natuurlijk

De meeste toernooien zullen in april/mei/juni of zelfs aan begin van het seizoen plaatsvinden. Het pakket kun je dus 3 maanden gratis uitproberen 

Een 2e punt is dat alle functionaliteiten en rollen helaas (nog) NIET beschikbaar zijn in de Voetbal.nl app

Wanneer dat wel is is niet bekend. Je kunt dus niet volledig testen en kijken of dit is wat je zoekt.

Het kunnen inschrijven van teams en (evt) betalen van bv inschrijfgeld is een optie die ik niet heb opgemerkt binnen Club.Toernooien

Het kan zijn dat dat wel in Voetbal.nl app zit maar goed, dat kan ik dus niet bekijken.

Zijn er andere user-experiences? 

@kreeg net aanvullend berichtje van Sportlink dat in dit geval de actie met Club.Toernooien de opzegmogelijk is verplaatst naar 31 december 2021

Krijg ik bericht als de gratis periode afloopt? wat zijn de kosten na de gratis periode?

Inloggen of registreren om een reactie te posten