Smart TVs met Club.Data voor je eigen club


Goedemorgen,


Mijn oude voetbal club gebruikt ook Club.Data en ik heb daar voor hun toen custom software voor geschreven onder MIT license, ze wouden graag op de Smart TV in de kantine de wedstrijd uitslagen van de afgelopen 7 dagen en de aankomende 7 dagen aan wedstrijden.


Daarnaast moest op de Smart TV die bij de ingang hing de kleedkamer/ veld indeling van de wedstrijden in de komende 3 uur zijn.


Ik ben niet meer actief voor die club maar het zag er wel mooi uit op de schermen, ik heb hier recent een update voor gemaakt en ik dacht misschien vinden andere clubs het ook wel leuk.


Als je een beetje handig bent met programmeren dan kun je het waarschijnlijk zo aanpassen naar je eigen style en smaak, en anders mag je ook vragen aan mij om het te doen maar ik heb niet altijd de tijd.


Dit is de locatie van de code;

Sportlink Club Info Viewer


de Smart TV's van mijn oude club waren dusdanig oud dat nieuwe JS niet daarop werkte en dus heb ik een custom Tizen (Samsung) app er voor gemaakt.

Sportlink Club Info Viewer Tizen


De Tizen app bevat een build van de eerder genoemde en wordt geinstalleerd op de Smart TV(s), daarna werkt het op de Smart TV net zo als op elke andere Smart TV.


Je kunt het natuurlijk ook gewoon plaatsen op een (lokale) site en je TV of beeldscherm daarnaar toe verwijzen.


image

Kleedkamer en veld indeling


image

Wedstrijd uitslagen afgelopen 7 dagen


image


Aankomende wedstrijden komende 7 dagen.



Daarnaast zie je ook nog een sponsor balk onderin op elk scherm, dat was zodat sponsoren zich konden inkopen op de TV's zodat het geld wat nodig was voor het aanschaffen van de TV's zichzelf weer terug verdiende.


Hopelijk heeft iemand er wat aan.


Met vriendelijke groet,

Patrick

1 opmerking

Blijkbaar kan je niet een bericht nog bijwerken, dan maar een extra post.


Sportlink Club Info Viewer Uitleg 

Inloggen of registreren om een reactie te posten