Pasfoto koppeling met KNVB


Mogelijk kunnen jullie een koppeling maken met de pasfoto-database van de KNVB, zodat automatisch de beschikbare pasfoto's zichtbaar worden bij het juiste lid.


Wat is een redelijke termijn om hierover een besluit te verwachten van de KNVB? Resultaat gericht werken zal toch ook hiervoor gelden?

hoe krijg ik mijn persoonlijke foto toegevoegd?

Ik ga er vanuit dat je een digitale foto hebt opgeslagen. Zoek de persoon waarvan je de foto wilt toevoegen. Op het persoonsscherm zie je rechtsboven het vak Foto door daar op te klikken kan je de opgeslagen foto opzoeken en toevoegen aan het persoonsscherm.

Enige idee hoe je een foto kan veranderen?

Hoi Carolyn,


Zie de reactie boven je vraag van Theo. Daar staat omschreven hoe je een foto in Sportlink Club kunt veranderen. Binnenkort zal het ook mogelijk zijn om via de KNVB Wedstrijdzaken app je pasfoto te wijzigen. Wellicht is het dus handiger om even op de update van de app te wachten.


De KNVB zal over de app en de functionaliteiten ervan gaan communiceren, dus het is handig om de communicatiekanalen van de KNVB in de gaten te houden/te volgen zodat je altijd op de hoogte bent.