Goed idee Nick! Dit verzoek is vaker bij ons binnengekomen en ook wij zien hier vanuit Sportlink de kracht van in. De insteek wordt om een dergelijke 'sponsormodule' te maken in Sportlink Club. Wanneer en hoe we dit gaan aanbieden is nog niet duidelijk, op korte termijn zal het nog niet in Sportlink Club mogelijk zijn. Maar zodra we ermee aan de slag gaan, hoor je uiteraard meer van ons.
Een basisfunctionaliteit lijkt me maar misschien is hier niks aan te verdienen en wel aan vaak onnodige speeltjes.
Is hier een oplossing voor? Dat hoort toch wel bij deze tijd..
Best Johan,
Zoals kunt zien is dit al een heel lang lopend issue.
Is al nodige over gezegd door deze en gene.
Meen een jaar geleden heb ik de workaround beschreven die ik maar ben gaan toepassen.
We moesten wat, omdat we ook de boekhoudmodule gebruiken en het dan nog meer werk van werk wordt als dat buiten Sportlink om gefactureerd zou worden.
Misschien dat je daar nog wat mee kunt.
Ik hoop echt dat dit onderdeel wel goed opgepakt en uitgewerkt in de webversie van Sportlink komt
Ik sluit mij ook aan bij de eerste gestelde vraag. Onze vereniging zou ook erg veel baat hebben bij een facturatie mogelijkheid voor sponsoren.
Met steeds meer verbazing heb ik bovenstaande gelezen en vraag me ook af wanneer er eindelijk iets gaat gebeuren op dit gebied. Een vereniging is voor een belangrijk deel afhankelijk van de sponsors. Als Sportlink een administratieprogramma maakt dan verwacht je toch wel dat je een factuur kunt maken en versturen naar en sponsor. En ZEKER als daar ruim 4 jaar geleden al om gevraagd is! Wanneer kunnen we een reactie verwachten van Sportlink met een duidelijke deadline?
Soms vraag ik me af of er nog wel software-ontwikkelaars werken bij Sportlink.
Als ze die zouden hebben zouden ze meteen al van dat vooroorlogse Java zijn afgestapt en een behoorlijke webinterface hebben gemaakt. (nog los van alle andere wensen, waarmee ze de gebruikers al jaren aan het lijntje houden)
We zijn ruim 4 jaar verder!
Hoe komt het nu met factureren naar organisaties?
En passant zie ik wel andere aanpassingen, aanvulling op bestaande in nieuwe functionaliteiten in Sportlink waarbij ik me afvraag wie dat bedacht heeft en waarom dat er wel in is gekomen en een behoefte als deze al 4 jaar onder het stof ligt?
Zou het een idee zijn wanneer alle ideeën ingebracht door gebruikers daar inzage in kunnen krijgen en op kunnen stemmen? Zowel voor als tegenstemmen moet mogelijk zijn.
Dat Sportlink op basis van de meeste stemmen per kwartaal of halfjaar aangeeft welke zij gaat implementeren voor de volgende release?
Als nieuwe gebruiker liep ik hier helaas ook tegenaan. Ik heb keurig voor alle sponsors een organisatie aangemaakt, contactpersonen en sponsorcontracten toegevoegd. Daarna kwam ik tot de conclusie dat je er niks mee kunt doen qua facturatie. Ik zou wel graag weten:
Allen,
Het is alweer enige tijd geleden dat er een update was in deze discussie. Ik neem aan dat bovenstaande werkwijze nog steeds de beste optie is? Of zijn er inmiddels alternatieve werkwijzes?
We hebben binnen onze vereniging vaak gevloekt op AllUnited maar daar was dit wel goed geregeld. Verschillende contractregels per sponsor (verschillende borden, bal, scorebord, etc.) en toch een enkele factuur naar de sponsor. Het lijkt mij dat het hier dan ook moet kunnen?
Kijken wat de nabije toekomst ons gaat brengen ....
Dat lijkt mij ook Raymond.
Maar ik geloof er ondertussen niet meer in dat dit na 6 jaar nog prioriteit krijgt.
Het is heel jammer te moeten constateren dat functionaliteit waar verschillende verenigingen baat bij hebben niet wordt gefaciliteerd terwijl verenigingen eigenlijk geen keuze hebben in gebruik van Sportlink Club software om leden- en relatie-administratie te voeren. Tenzij je dubbele administratie gaat doen en met export en import van leden- en relatiebestanden gaat werken naar een andere financieel pakket.