Graag de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook, Google agenda etc. Overall in de gehele website omgeving is dit een wens voor elk agenda item wat je plaatst op de website.
Groet Sake
Ik vond het al vreemd dat ik de functionaliteit nergens meer terug kon vinden (heb een tijd gezocht). Ik hoop van harte dat de functionaliteit weer terug komt. De Voetbal.nl App hoeft niet als agenda te functioneren, daar heb ik mijn standaard iPhone Agenda applicatie voor:) Het is handig als je dit in 1x kunt importeren, waarna je alles overzichtelijk in je eigen agenda hebt!
Voor de rest: de App ziet er goed uit!
Ik vind de update nog geen verbetering. Minder overzichtelijk en de meest gebruikte functionaliteit zit er niet meer in.
Graag zie ik de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook, Google agenda etc. weer terug
Het zou mooi zijn als het weer mogelijk is om wedstrijd programma automatisch in outlook agenda te zetten. mogelijkheid is erg makkelijk en ik heb deze app daardoor aanveel mensen geadviseerd!
en nu kan het niet meer!
Ik zie graag de agenda terug. Vond het altijd fijn dat deze automatisch werd gesynchroniseerd.
Ik heb me suf lopen zoeken naar de agenda koppeling...staat nergens beschreven dat deze niet (meer) in de app zit. Graag alsnog toevoegen want dit was erg handig!! Iemand een idee of deze agenda koppeling ook ergens anders aangeschaft kan worden?
Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter.